Χρόνια Πολλά από ένα πολύ αγαπημένο μέρος! Την Κυριακή του Πάσχα μας επεφύλαξε καταπληκτικό καιρό και καθήσαμε για καφεδάκι στην παραλία. Ετσι απολαύσαμε το ηλιοβασίλεμα! Η θάλασσα ήταν τόσο ήρεμη που θύμιζε λίμνη, και το απόγευμα αλλά και αργά τη νύχτα!