Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Children's World


Οι παιδικές μνήμες δεν αποτυπώνονται στις φωτογραφίες και τα ερασιτεχνικά βίντεο της οικογένειας.

Οι παιδικές μνήμες βρίσκονται στις αισθήσεις μας και μόλις αυτές ερεθιστούν έρχονται οι μνήμες στην επιφάνεια. Οι δικές μου μνήμες ανασύρθηκαν σήμερα από τις μυρωδιές, το φως  και τα ακούσματα. Πολύ περίεργο! Πρώτη φορά περπατώ στη γειτονιά μου; Όχι βέβαια! Πρώτη φορά περνώ από το μικρό πάρκο με την μικρή παιδική χαρά;

Στο φθινοπωρινό σούρουπο όμως που φέρνει προς καλοκαίρι, με τα πεύκα - αλήθεια υπάρχουν πεύκα στο παρκάκι, 20 χρόνια τώρα δεν τα είχα προσέξει - να αφήνουν την λεπτή ευωδιά τους και τις φωνές των μικρών παιδιών που χαίρονταν ανέμελα το παιχνίδι στο μισοσκόταδο, ανασύρθηκαν οι δικές μου παιδικές μνήμες, όταν μικρό παιδί έπαιζα με τα ξαδέλφια μου (νάναι καλά, οι παιδικές μου αναμνήσεις είναι συνυφασμένες μαζί τους)  στο πάρκο του Αγίου Σώστη μες στο σούρουπο, κάτω από τα πεύκα και τη μια και μοναδική μιμόζα που βρισκόταν στην άκρη του πάρκου, μη μου άπτου την αποκαλούσαμε και πάντα αναρωτιόμουν γιατί τα λουλούδια της μαραίνονταν στο άγγιγμά τους.

Οι μυρωδιές είναι αυτές που με κάνουν να αισθάνομαι, σαν να  ναι τώρα, την χαρά, την ηρεμία, την ασφάλεια ακόμη και σήμερα και να γίνομαι ένα με τα μικρά παιδάκια που δεν νοιάζονται ούτε για την κρίση, ούτε για την δόση ούτε για το μνημόνιο, ούτε για το πώς θα σχεδιάσουν την ζωή τους μέσα στη διαρκή ανατροπή της. Όλη τους η προσοχή συγκεντρωμένη στο πόσο ψηλά μπορούν να πετάξουν πάνω στην κούνια. Αλήθεια, η κούνια δεν μας έδινε πάντα την αίσθηση του πετάγματος; την αίσθηση της απόλυτης ελευθερίας; Η τσουλήθρα δεν μας έκοβε την αναπνοή;

Πόσο μεγάλος ήταν ο κόσμος του πάρκου στα μάτια των παιδιών; Μια ολόκληρη χώρα, μια ολόκληρη ήπειρος προς εξερεύνηση .....

Πόσο απλές είναι οι χαρές της ζωής! Πόσο αλλού μπορεί να έχουμε βρεθεί! Θα καταφέρουμε να επαναπροσδιορίσουμε την ύπαρξή μας με βάση απλούστερους στόχους;



Καλή εβδομάδα και καλό μήνα για την επαύριο.




10 σχόλια:

Ξανθή είπε...

Καλό μήνα Σοφία μου. Ελπίδα μας οι αναμνήσεις.

Ροδανθη είπε...

Πολύ όμορφα όλα αυτά και πάνω απ΄όλα ξένοιαστα.Να είσαι καλά Σοφία μου και καλό μήνα με υγεία φιλιά!!!!

Σοφία Ζ. είπε...

Ξανθή μου καλό μήνα και σε σένα. Ελπίζω να μην ακούγομαι σαν γριά που το παρελθόν φαντάζει καλύτερο. Προτιμώ να το βλέπω ως ελπίδα όπως λες και εσύ και οδηγό για το μέλλον, χωρίς να υπεισέρχονται βέβαια μακιαβελικές προεκτάσεις. Αυτό το αφήνω στους ηγέτες μας, χαχα!

Σοφία Ζ. είπε...

Καλό μήνα Ροδάνθη! Ξεγνοιασιά είναι αυτό που χρειαζόμαστε και ελπίδα!

Tante Kiki είπε...

Καλό μήνα Σοφία μου... υπέροχο κείμενο κι έχεις δίκιο...συμφωνώ μαζί σου!
Φιλιά

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος είπε...

Καλημέρα φιλενάδα! τι όμορφη ανάρτηση! κι εμένα οι μυρωδιές μου ξυπνούν πολύ έντονα τις μνήμες!
φιλάκια πολλά και καλό μήνα!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Aπίστευτα όμορφο και αισιόδοξο το ποστ σου Σοφάκι μου!
Θα τα καταφέρουμε, πρέπει να τα καταφέρουμε να ξαναβρούμε τις αξίες και τους στόχους μας.
Φιλάκια, καλό μήνα!

Σοφία Ζ. είπε...

Κική μου καλό μήνα! Πολλά πολλά φιλιά!

Σοφία Ζ. είπε...

Πέλα μου σε ευχαριστώ. φιλιά πολλά!

Σοφία Ζ. είπε...

Έλενά μου είμαι απόλυτα σίγουρη ότι θα τα καταφέρουμε. Η ελπίδα είναι αυτή που κινεί τα νήματα. Η ιδιοσυγκρασία μας και το υπέροχο κλίμα μας συμβάλλουν επίσης θετικά. Θα τη βρούμε τη λύση! Η ιστορία άλλωστε αυτό διδάσκει.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...