Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Πλεκτό τσαντάκι


Με έχει πιάσει το κάτι τις με το πλέξιμο! Κατ' αρχάς με ηρεμεί. Πλέκω και βάζω τις σκέψεις μου σε τάξη, απασχολώντας ταυτόχρονα τα χέρια μου. Θυμάστε εκείνο το κασκώλ που είχα ξεκινήσει; Προχωρά, αλλά βαριέμαι! Η ίδια πλέξη συνέχεια και συνέχεια και ατελείωτα, εντάξει είπαμε ηρεμεί αλλά δεν είναι να το παίρνεις σε μεγάλες δόσεις. Οπότε στα ενδιάμεσα έφτιαξα και μια τσαντούλα (δηλαδή υπάρχουν και άλλες δύο, αλλά είναι ακόμη ατελείωτες), να αξιοποιήσω και τα άπειρα λουλουδάκια που έφτιαξα. Ούτε παραγωγή προς πώληση να έκανα! Πού ξέρετε μπορεί και να το σκεφτώ!!!!!! Για να αποδίδω τα του Καίσαρος τω Καίσαρι, είχα πολύ μεγάλη βοήθεια από την Θεανώ (από το Να λείπει το βύσσινο! - Γι αυτό και η ανάρτηση θα πάει και εκεί μετά), η οποία, ως διαθέτουσα ραπτομηχανή, χρυσοχέρα είναι η κοπέλα μας, μου έραψε τη φόδρα και το γάζωσε ώστε να πάρει τη μορφή τσάντας, γιατί άλλως θα παρέμενε η τσαντούλα για πάντα στο καλάθι με τα ατελείωτα εργόχειρα! Δεν σας τα δείχνω, δεν σας τα δείχνω. Πάρτε όμως γεύση από το τσαντάκι μου, φωτογραφημένο από όλες τις δυνατές πλευρές!





Να και μια εικόνα από το κασκώλ, που τελειωμό δεν έχει! Εχω μεγαλεπήβολα σχέδια γι' αυτό! Επιφυλάσσομαι στο μέλλον.


7 σχόλια:

Μαiρη είπε...

Γουστόζικο και τσαχπίνικο το τσαντάκι!!! Όσο για το κασκόλ...έχεις δίκιο, κι εγώ βαριέμαι αφάνταστα όταν πλέκω μονότονα σχέδια:)

Ροδανθη είπε...

Σοφία μου πολύ ωραίο το τσαντάκι σου χαρά στο κουράγιο σου και το κέφι σου να φτιάχνεις τέτοια.Εγω μικρή είχα ενα κόλημα με το πλέξιμο,μη φανταστείς ήταν στην αρχή όταν πρωτοέμαθα μετά μου πέρασε μετά άρχησα το κέντημα και αυτό στο καράβι που ήμουν περισσότερο εδω τίποτα.Γι αυτό έχασα την Θεανώ έκανε κοπτική ραπτική!!!!!! Φιλιά πολλά.

Θεανώ είπε...

Σοφία μου πολύ ωραίο το τσαντάκι σου. Αλλά εγώ θα προτιμήσω το κασκόλ σου. Γειά στα χέρια σου, που καταφέρνεις και κάνεις μαζί με τόσα άλλα και τα πλεκτά σου. Οσο για την βοήθεια ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αλλά νομίζω ότι υπερβάλεις λίγο, δεν έκανα και τόσα πολλά εγώ!

Δημιουργία είπε...

Ομορφο και χαρουμενο το τσαντακι,αλλα και το κασκολ θα σου χρειαστει σε λιγο καιρο με τα κρυα.

μαγδαληνιώ δια χειρος είπε...

Ωραία πλέξη!!!Τέλειο τσαντάκι!!!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Αγαπημένη μου Σοφία, το τσαντάκι σου είναι τόσο ωραίο!!! Και το χρώμα του τέλειο.
Πέρασε από το "σπίτι" μου να παραλάβεις ένα βραβείο γιατί σου αξίζει καλή μου Σοφία.

Σοφία Ζ. είπε...

Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας σχόλια. Συγγνώμη που δεν απάντησα νωρίτερα.
Ροδούλα μου σε ευχαριστώ πολύ, έρχομαι αμέσως στο "σπίτι" σου να παραλάβω και να σε ευχαριστήσω και εκεί.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...