Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Crocodile Stitch

Πολύ καιρό έκανα να μπω (τι σπάνιο;) και σε αυτό το μπλογκοσπιτάκι μου. Όχι ότι ήμουν ανενεργή αλλά όλα μου τα έργα είναι μισοτελειωμένα. Ελεγα θα τελειώσω κάτι και θα το ανεβάσω. Και έτσι περνούσαν οι μέρες, οι εβδομάδες, οι μήνες, σε λίγο θα μετρούσα και χρόνια. Ας είναι καλά η φίλη μου η Μαίρη που μου έστειλε ένα υπέροχο σχέδιο για τσάντα (επόμενη ανάρτηση), με ενθουσίασε η πλέξη και .... πειραματίστηκα. Ιδού τα αποτελέσματα του πειραματισμού.

Crocodile Stitch λέγεται αυτή η πλέξη με βελονάκι, λίγο ιδιότροπη αλλά μόλις την συνηθίσεις βγαίνει με κλειστά μάτια. Ενα τσαντάκι σε στυλ νεσεσέρ (το δεύτερο πείραμα) σε διχρωμία, και ένα μικρό πορτοφολάκι-τσαντάκι (το πρώτο πείραμα).

Και επειδή το επόμενο project είναι τσάντα, πειραματίστηκα και στα κλεισίματα της τσάντας και σε χερούλια. Και για να μην κομίζω γλαύκα ες Αθήνας, ας είναι καλά το youtube για τις υπέροχες ιδέες.

Η πλέξη αυτή προσφέρεται για να δουλευτεί σε θηλιά, οπότε στο τέλος προκύπτει μόνο μια ραφή στον πάτο, πολύ βολικό για τσάντα.
 

 

Όμορφη δεν είναι η πλέξη αυτή; Με ενθουσίασε μπορώ να πώ!

1 σχόλιο:

Κική Κωνσταντίνου είπε...

ειναι πολυ ομορφα και πολυ χαριτωμενα φιλη μου! μπραβο σου!

καλημερα! φιλακια πολλα!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...